lördag 16 januari 2010

Rensa i röran V 2 - Jullådorna klara!

Nu har jag äntligen rensat och packat ner alla julsakerna. Det fanns inte så mycket att göra av med. Jag har gått hårt åt dessa lådor vid de senaste flyttarna, men det är ändå nyttigt att ta ut allt och se vad man har. Alla saker används ju inte varje jul. En halv pappkasse var allt som blev över. En del saker fick dock stanna kvar, trots att de för länge sen sett bättre dagar. Som de här:

Jag kan inte riktigt förmå mig till att kasta dessa gamla julgranssaker. De har hängt med sen jag var liten och var förmodligen inte helt nya när jag fick dem heller. I mina ögon är de fortfarande lika fina, så de är lagda i en egen burk i jullådan och jag ska nog lyckas smyga in dem i granen fler jular :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar