tisdag 12 januari 2010

Jag borde verkligen ...

... ta tag i det här!
Plockade ner allt julpynt i helgen, men sakerna står fortfarande i köket och väntar på att packas ner. Lådorna ska ju rensas ordentligt innan jag sätter undan dem, och det känns lite motigt.

I stället sprätter jag runt mellan det här ...
... och det här ...
... och det här...
... och det här.
(Så här går det när man lägger nästan hela golvet och sen väntar drygt två år på att lägga de sista plankorna. Undrar om jag kan få rätt på det.)

1 kommentar:

  1. Hej!

    Hamnade här från en annan blogg, som det oftast händer.

    Så där har jag det också, som på din bild här. Jag plockade ner en del julgrejs igår och la allt på matrumsbordet. Känner jag mig själv rätt, blir det liggande ett tag till. Det finns ju så mycket annat roligare att ta tag i!

    Hadebra!
    Anmaja

    SvaraRadera