fredag 4 september 2009

Semesterminnen

Fredag eftermiddag. Elvira slutade lite tidigare idag och Stina kom på besök. Bilderna från semestern är framkallade och insatta i albumet.

Elvira visar och berättar. Stina tittar och lyssnar intresserat. Det vet ju alla hur kul det är att titta på andras semesterbilder :) Det är ju i alla fall väldigt roligt att få visa dem och Stina är en bra kompis.

När jag skulle göra fotoalbumet tänkte jag ta bilder på varje moment för att visa hur jag gjorde, men jag hade för bråttom och glömde bort det. Den enda bilden blev den här, så jag får väl göra en bok till snart och fotografera då. Jag har bundit ihop buntar med papper och sen bundit och limmat ihop buntarna för att sen sätta på pärmen. Lagom kul och pilligt.

1 kommentar:

  1. Ditt dockskåp är helt underbart, varje gång jag kommer till din blogg hoppas jag få se mer och mer av skåpet :) Syr du större dockor också?

    SvaraRadera