måndag 8 juni 2009

Fullt upp i veckan!

Veckan som gick blev det inget bloggande. Tiden upptogs av så mycket annat. Det har varit avslutningsfest på kören, föräldramöte och picnic med barn och föräldrar i skolan. 

Dessutom har jag strukit och strukit och strukit! Att ha en låda för tvätt som ska strykas är nog ingen bra idé. Det var väääldigt länge sen jag strök och hela lådan var full med dukar, örngott, servetter mm. Jag bestämde mig för att ta tag i det och har ägnat timmar åt att bli klar, men det gick till slut .....

... mycket tack vare en skönsjungande tonårsdotter som troget satt i soffan och spelade. Timme ut och timme in :) Speciellt kul att det har börjat bli mina pärmar som har kommit fram. Jag behövde inte spela, utan kunde glatt sjunga med under tiden jag arbetade.

I lördags spelade vi boule på torget tillsammans med grannarna. Det var första gången jag höll i ett bouleklot, men definitivt inte sista. Det var jättekul och jag lyckades faktiskt komma ganska nära ett par gånger!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar