söndag 5 april 2009

Söndag

Igår var det min födelsedag och Pappa Sockerbagaren, Tant U och alla mina barn var här. Födelsedag + vuxna barn = Oväntade (väntade ?) konsekvenser! 
Det här är vad mina stora barn hade stoppat i paketet igår när jag fyllde år:
"Rullor"! Jag har aldrig provat att åka förr, och har nog inte ens åkt vanliga skridskor på säkert tjugo år :-). Men det var bara att snöra på sig dem och ut och åka!

Här är beviset! Det gick, som ni ser, i en rasande fart!

De två något yngre barnen, som har en något mer stillsam uppfattning om sin mamma (önsketänkande ?) hade köpt de här fina smyckena till mig.

6 kommentarer:

  1. OJ! Träningsvärk eller? :)

    Grattis i efterskott! :)

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket! Och träningsvärken lär nog komma i morgon, trots att åkturen nog bara varade i 10 minuter :)

    SvaraRadera
  3. Vad modig du är! hade aldrig vågat. 10 minuter var bra jobbat. Jag säger som fröken Elsa..grattis i efterskott! Och ha en finfin påsk! kram

    SvaraRadera
  4. Åh, grattis i efterskott!
    Vad roligt om du kan hitta läsinspiration från min sida. Egentligen är jag ganska insnöad på kriminalromaner och "vanliga" topplisteromaner i vanliga fall, men försöker bredda min läsning så gott det går. Ha en skön påskafton!

    SvaraRadera
  5. Grattis i efterskott! Du skriver så trevligt och jag fick en utmärkelse av dig som jag glömt publicera, sorry( Du var lite av mitt dåliga samvete...) Kul att få rullgrillor och fina smycken;o)

    SvaraRadera