söndag 22 mars 2009

Helgens produktion i soffan

Ikväll har jag lekt lite. Krage och boll från "Väldigt virkat" av Erica Laurell och ett "påskägg" från Retro Mama. Mönstret till ägget blev jättemycket större när jag skrev ut det, så det fick jag förminska en hel del. Bredvid detta ligger nån sorts kroppsdelar till något/n jag inte känner ännu. Det ska bli spännande framför allt att se om det blir någon, eller om det hamnar i samma  hög som alla andra påbörjade kroppar. Jag kanske skulle ta och leta upp alla och sätta ihop med varandra. Det kanske blir några roliga figurer.

3 kommentarer:

  1. Väldigt vilken kraft du har i din virknål och fantasifullt också :)

    SvaraRadera
  2. Vilken fin krage! På min" to do" lista har jag skrivit upp att jag skall virka en krage, jag har hittat ett gammat fint 70-talsmönster som jag skall testa. Jag har en bild på mönstret på min blogg, kolla gärna in det http://www.musqotdesign.se/#post2

    Ha en trevlig kväll!

    SvaraRadera
  3. Hej
    Vilka fina virkade saker.

    Kram

    SvaraRadera